( hrgy84 | 2009. 10. 27., k – 09:52 )

Csak tipp: a VoIP az Voice over IP. wpeople nem internetes telefoniat emlitett. Ha barmi okbol szakad a szolgaltato fele az int... szoval a _halozati_ kapcsolatod, akkor szakad a telefon is - ez "analog" telefonnal azert messze nincs igy.
Emiatt a VoIP-nek mindenkeppen kisebb a rendelkezesre allasa, mert sokkal tobb eszkoz tud potencialisan elromlani ugy, hogy nem lehet meg a 104-et sem tarcsazni rola (es meg neted sincs). A vezetekes sima telonal azert az ilyen eset sokkal-sokkal ritkabb (peldaul hogy valaki elnyiszalja a kabeleket, az nem tul suru eset).

Nekem egyik szolgaltatoval sem voltak komolyabb problemaim, a T-tol csak azert jottem el, mert 3000+ forintot fizettem azert, hogy nezegethessem a telefont (igazabol alig vagyok itthon, a netem nem toluk volt, es nem igazan beszeltem le a Felezo dijcsomagot sem). Most a DataNet-nel vagyok, egyszer volt egy komolyabb netkieses (de telefonom akkor is volt!), 6500 korul fizetek a kettoert, amibol egy csomo lebeszelhetosegem van (amit meg mindig csak ritkan hasznalok ki).

Mondom ezt egyeni ugyfelkent.

Ceges viszonylatban azonban en ellenjavallani szoktam a T-t. Az ugyfelszolgalatuk hihetetlenul burokratikus, a reakciojuk lassu, visszahivni nagyon nem szeretnek, a T-Com es a T-Online kozott gyakorlatilag nincs informaciocsere, elvarjak, hogy az ugyfel tajekoztassa a ceg mindket felet. Nem tudom, de ha en azt mondanam a cegnel az ugyfelnek, hogy legyen kedves felhivni az ugyfelszolit, es elmondani neki ezt meg ezt, hat asszem masnap mar be se kellene mennem a papirjaimert, mert utanamvagnak. Pedig mi nem vagyunk nagy ceg...
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.