Először is kiderült, hogy a helyiségben korábban meglévő internet hozzáférést egyszerűen megszüntették a szerelők. Már itt elvesztettem a fonalat... Digit bekötötték, másikat kikötötték (később nagyon korrekten helyrehozták a bakit.) A Digi UTP kábelét valaki csatlakoztatta a korábbi DSL Thomson elosztó dobozához. Hogy ki és miért, az nem derült ki. Ennyit a 815-ös hibáról.
"Van egy Thomson márkájú készülék, ha jól látom kábelmodem, abból egy db. ethernet csatlakozóval osztja a netet."
Na ebben így nagyot tévedtem, mert ugye ez a korábbi DSL kapcsolathoz való készülék volt, köze nem volt az új Digi nethez. A Digi ügyfélszolgálatos, akivel telefonon egyeztettünk segítőkészsége ellenére nem tudta, hogy a Thomson xxyy készülék nem az övék. Sőt mi több semmilyen készülék nem tartozik hozzájuk, csak a falon egy doboz, majd onnan a tel. és az UTP kábel.
Ezen felül valóban nem kell service name, mert akkor nem működik.
A szolgáltatás a Digi 30/20 Mbit/s-os csomagja volt és azóta is nagyon szépen működik.
A jelszót nem néztem be.
Ezúton is köszönöm a válaszokat.