( sibidiba | 2009. 06. 10., sze – 14:19 )

Nem lehet, hogy inkább az a baja a postolónak, hogy nem tud emberekkel bánni? Nem tudja, hogy mivel a kezdők nem tudják belülről hogy működnek a dolgok, nyilván kérdezni sem fognak tudni.
Ugyan hogyan tudna valaki megfelelően kérdezni, ha még azt sem tudja, hogy a Dell nem a Windows egyik fajtája. Ha nem kérdez, nem tanul. Ha nem tetszik a kérdés, ne válaszolj.

Én is szoktam RTFM/google/egyéb módon válaszolni idegesítő kezdőknek. De aki már pár éve a szakmában van nagyon jól tudja, hogy a hozzánemértők hozzá nem értő kérdései mindig voltak, vannak lesznek. Ha mindenki értene hozzá, nem lenne munkánk.

A posttal az a bajom, hogy semmit nem mondd. Nem mesél el egy vicces történetet, amin a végén jót lehet röhögni, hogy valaki mekkora marha volt, nem ad tanácsot, de még csak nem is kérdez. Ha nem tudunk valami információt megosztani a többiekkel, a csöndben maradás többet ér. Fikázódókból/megmondóemberekből már van elég. (És zavaróbbak, mint a kezdők kérdései.)

--
The Net is indeed vast and infinite...
http://gablog.eu