Mi a baj azzal, hogy 80 tonna? Ha könnyebb lenne, nem bírna vontatni, mert nulla lenne a tapadása. Az egomi kirakatvonatot hagyjuk, sz@r, egyvágányú pályára raktak dísznek szép és elvileg gyors motorvonatokat. Az egyvágányozás miatt ezek a gyors motorvonatok szinte többet állnak keresztre várva, mint mennek... Ja, és a bizberrel sem igazán vannak (voltak?) jóban -- érdemes megnézni, hogy a szerelvények végén mi lóg az ütközőn, és miért... Hogy kinek-minek kellett a kirakatvonat, azt meg hagyjuk... (A combino meg pont budapesti villamosnak készült ebben a felállásban, az persze igaz, hogy LEGO-szerűen, bizonyos elemeit felhasználva lehet belőle elővárosi vonatot is építeni. Egyébként meg ezzel kapcsolatban gondolom a jereváni rádióból tájlkozódsz, ugyanis nem a Combino, hanem a pl. 3-as vonalon szaladozó hannoveri villamos az, ami elővárosi vasúton is közlekedhetne, mivel képes az ott szabványos magasperonos megállóban is utascserére, ami a Combinoról nagyon nem nondható el...)