( zeller | 2008. 12. 24., sze – 21:39 )

Minek vettél ilyen drágán javítható autót... Nekem Ford Fusion, öt év alatt csak évente olaj- és szűrőcsere (levegő, olaj, aktívszenes pollenszűrő), egy készlet gyujtógyertya, egy fékfolyadék-csere, egy garnitúra ablaktörlőlapát, idén négy nyári gumi, jövőre négy téli gumi lesz a műsor. A kötelezők 25-30 köröl szórnak, eddig bő 50E km van a kocsiban.

Az autó amortizációja, a biztosítás(ok), nulla kilométer futásteljesítmény esetén is fennállnak, ugyanakkor a vasúti közlekedésnél nem szabad elfelejteni azt, hogy egy utaskilométerre az állami támogatás x Ft, amit az adónkból finanszíroznak -- ezt is hozzá lehet venni a vasúti utazás költségeihez.

Azok a "nem számszerűsíthető" kényelmi dolgok igen-igen erősen tudnak hatni -- már egy átszállás, már egy módváltás (vonat/busz), ahol új jegyet kell váltani, egy 20-25 percnél hosszabb várakozás nagyon könnyen át tudja billenteni a mérleget az autó javára.