Igen, persze. De a legutolsó faluba valószínűleg úgysincs vasút (vagy ha van, akkor az magától a falutól messze van, így nem is áll meg ott a vonat, vagy nincs is rá igény).
Azonban fenntarthatja a közlekedést ilyen helyen is, ha megfizetik neki. Önkormányzatok pl., vagy akárki. Mert akkor a szolgáltatónak tökmindegy lenne, hogy azon a járaton 100 ember vagy 5 utazik.
Erre az utat olcsóbb fenntartani mint a sineket dologra tudnál forrást mondani (persze, nem a magyarországi viszonyokat vegyuk alapul, ahol 5 annyiba kerul az út meg vasút építése, sokkal roszabb minőségben)
sőt, talán ide kéne venni, hogy a vasút építését az EU azért támogatja, míg az utakét nem (ugye a környezetvédelmi szempontok.) EU-s pénzből lesz megcsinálva a Gyanafalva-Szombathely-Sopron vonal is. (nomeg az osztrákok nyomására)
(nameg azért sinen is vannak érdekes járművek. létezik pl. olyan gép, ahol a hajtás gumikerekeken keresztül valósül meg, így növelve a hatékonyságot, és a gépben egy sima mezei dízelmotor van, a váltó csak ami különleges. indóházba is volt róla cikk, amjd megkeresem)
ja, meg akkor már megemlíteném az állam rossz gazda dolgot szajkózoknak, hogy a GySEV részvényeinek 60%-t a Magyar Állam birtokolja. Így kéne a mávnál is mennie.