Nem. Nem kell. Ha már van, akkor az egyéb költségek _nem_ számítanak bele az utazási költségbe, hiszen, csak akkor nem jelennének meg azok a költségek, ha eladná az autót.
Ha a júzer úgy dönt, hogy neki kell az autó bizonyos okok miatt, akkor a fenntartási költségek természetesen megjelennek kiadási oldalon, de az adott út költségében nem, hiszen a fix költségek (súlyadó, vagy mi most a neve, a kötelező, stb) nem függnek a futott km-től, megjelennek akkor is, ha 0 km-t megy adott hónapban az autó és akkor is, ha 20.000-t.
De ha bele is vesszük az adott út költségébe a fix díjakat, akkor azt kapjuk, hogy minél többet mész az autóval, annál jobban megéri fenntartani az autót, hiszen km-re levetítve akkor lesz a legkisebb költséged, ha sokat mész.
És mint szintén fentebb írtam, tömegközlekedés oldalára nem számoltuk be Budapesten azt az 1-2-3 jegyet a BKV-ra + átszállások + idő + cipekedés, nem számoltuk a végállomáson a debreceni tömegközlekedési árakat, nem számoltuk, ha onnan még tovább kell mennünk valamelyik kisebb faluba.
Ha jók az emlékeim, 5-6 éve egy Budapest - Bakonybél egy jó fél napos túra volt. Budapest - Veszprém vonattal. Átszállás Veszprém - Zirc vonatra. Zircen Volánhoz el, buszra várás, buszjegy plusz költség, és az egy hetes táborozásra való cuccal nem is annyira egyszerű a sok átszállást megvalósítani. Szóval ez kocsival 146 km – about 2 hours 1 min, míg vonattal Bp - Zirc 3+ óra 1 átszállással + fél óra buszozás + cipekedés, összesen vagy 5 óra.