paranoid vagy. a tévézés sokak szerint épp fordított irányba megy el a digitalizáció és az on-demand tartalmak miatt: alternatív, kevésbé zavaró reklámozási formákat keresnek majd, hogy valaki megmaradjon egy adott csatornánál. Hiszen ha a reklám alatt nem kapcsolhatok el, majd elkapcsolok a film alatt egy másik csatornára, ahol nincs annyi reklám....
A marketingkutatások elősegítik a reklám targetálhatóságát is: ezáltal a célcsoport kapja a reklámot, és ők lehet, hogy örülnek is neki.
Például milyen jó lenne, ha a kérdőívben adott válaszom alapján értesítenék az autógyártók megrendelőit, hogy nincs affinitásom a következő fél évben autót venni, és mondjuk cross site cookie-val megoldanák, hogy ne kapjak autós hirdetéseket.
A meddőszórás neked is rossz, a reklámozónak meg aztán pláne. Ebből kifolyólag nem érdeke a reklámozónak az általad emlegetett módszerekkel még külön növelni is — a meddőszórást és a tolakodó reklám miatti márkaelutasítást egyaránt.
(pl. én nem iszok Szalon sört, mert mindig a bevezetőrekláma jut eszembe róla...)
—-—-—
int getRandomNumber() {
return 4;//szabályos kockadobással választva.
} //garantáltan véletlenszerű. xkcd