Nem a kérdőív maga a dühítő hanem az, amire használják.
Sajnos pont az ilyen és ehhez hasonló csodás kérdőívek eredménye az,
hogy marketing csöpög már a vízcsapból is.
Én valahogy utálom, amikor nem tudok egy cikket végigolvasni anélkül, hogy
ne villanjon az arcomba egy csodás hírdetés valamelyik népszerű hírportálon.
Vagy mondjuk az oldal ne álljon másból csak animált uggráló, zenélő hírdetésből,
ami csodásabbnál csodásabb hitelek felvételére búzdít.
És ehhez hasonlók.
Vagy pl élvezem, amikor szombat reggel 8 kor felhív Kiss Piroska az XYZ Bt-től
és közli velem, hogy NYERTEM! Első 2 alkalommal mondom hurrá mit kell tenni.
És akkor jön a feketeleves. Azóta már csak annyi, hogy "Viszont látásra!".
Azt is élvezem, amikor egy filmet leül megnézni az ember és 10-15 percenként 5 perc reklám.
Hurrá. Nemrégiben hallottam egy - remélem - rémhírt miszerint változtatást terveznek a Tv
szolgáltatásban miszerint kisebb korlátozásokat eszközölnek a TV-ken.
pl.: nem kapcsolhatod ki reklám alatt vagy ha kikapcsolod alatta akkor X percig nem tudod visszakapcsolni.
Lehet paranoid vagyok, de simán elképzelhetőnek tartom az ilyen pofátlan dolgokat.
Ennél ugyanis már most is szemetebb módok vannak a Marketing anyagok minnél hatékonyabb terítésére.