( uid_13349 | 2008. 11. 27., cs – 15:30 )

Jól elkalandozunk, de semmi baj, ez itt most a dühöngő! :-)
Nekem a technikai szolgáltatással (net elérés kábelen) nem volt gondom; minimális, amennyi nyugodtan belefér. Ámde, ha bármi ügyet kellett elintéznem, akárha információt kellett kérnem, kritikán aluli volt legalább 80%-ban. Tehát telefonon nem megy, levélben iszonyú nyögvenyelős és lassú. És uez volt a témadzaggal is.

Hogy továbblódítsam a szálat, elmondom a kedvencemet: miután bedühödtem és lemondtam a TV előfizetést úgy kellett nyomoznom, h kiderüljön egy rendelkezésre állási szerződés kell a témadzaggal ahhoz, h az uabba a csoportba (vagy mifenébe) tartozó tonlány szolgáltathasson nekem netet. Gyakorlatilag burkolt árukapcsolás, uis én a listaáron sosem kapom meg a net szolgáltatást (így plusz 600Ft)!!! Ja és nekem kellett "szaladgálnom" a témadzaghoz, h a tonlány szolgáltathasson nekem. Intézzék el egymást között az üzleti ügyeiket!

Szerintetek ez nem érne meg ez egy NHH-t vagy mit?