Szerintem a Suzuki nem jó példa. :-) Az oké, hogy a kasztni gyenge - de motorikusan, meg futóművileg az autoszerelők rémálma. Ui. nem nagyon kell vinni szervízbe emiatt. Mondhatnám azt is, hogy aki vezetési morálból gyenge az ne vezessen Suzukit.
Mind1, nem értek hozzá, de hogy a t(r)ágynál maradjunk - most jól demagóg leszek - mostanság mindenki UMPC-t akar gyártani - ezek a MIPS alapú gépek, illetve kínai testvérei kínában kábé 20-25 rugóba kerülnek. Ami azt jelenti, hogy ennél kevesebből is ki lehet hozni, mellékesen pedig úgy tűnik, hogy a kínaiaknak szépen csendben sikerült száz dolláros laptopot csinálni.
Húszezeré' még talán meg is érné. Nekem inkább az a benyomásom, hogy egy "alap" UMPC árát a piaci szereplők "belőtték" erre a 70e forintos árfekvésre, és ezeken a korlátokon belül próbálkoznak a gyártók minél olcsóbban gyártani, minél nagyobb haszonkulccsal.
A gyatra minőség nem hiszem, hogy országfüggő, inkább egyfajta piaci stratégia része.