( PMC | 2008. 03. 24., h – 12:44 )

Azt is nehéz bizonyítani (és a 64kbps-re gondoltam most itt, nem a 8Mbps-re) hogy a vállaltakat nem teljesítik, mert nincs hiteles mérési lehetőséged, vagy mert alapvetően úgy kezelik az ÜF-et mint az ellenségüket aki mindíg lop, csal, hazudik. Ha nekem nincs meg a 64Kbps 3 héten keresztül, akkor mit tudok tenni? Max. hülyét csinálni magamból ha felhívom Őket, és tiszteletköröket róni a fogyasztóvédelemnél, és az NHH-nál. Pont erre az esetekre kellene az azonnali felmondás általánosan elfogadottá tenni, és egyszer mindenkorra a hűségnyilatkozatot elfelejtemi. Abból kéne kiindulni hogy ha megfelelő a szolgáltatás színvonala, akkor az ÜF úgysem mond fel még több év után sem!
Mondjuk szerencsére Én már soha nem futok bele semmiféle hűségnyilatkozatba -pedig ki vannak rakva a csapdáik mindenhol- márcsak azért sem mert nem vagyok hajlandó a "száraz apróbetűs" baromságaikat végigolvasni.