( zwei | 2007. 03. 24., szo – 12:07 )

Marketingnek nem rossz. :)
Az, hogy műszaki szempontból mennyire komoly egy 100%-os rendelkezésre állást garantálni, azt mindenki tudja, aki valamilyen szinten üzemeltetéssel valaha is foglalkozott...

Egyébként meg szerintem a web-hosting ügyfelek 90%-ának semmi gondja nincs, ha havonta összesen 5-10 percig áll az oldala.
Akinek ekkora állásidő már bevételkiesést jelent (mint ahogy a főoldalon ezt elemzik), azok akkora forgalmú site-ok, akik nem egy 4200-forintos havi díjú hosting csomagra fizetnek elő, hanem súlyos 10 (100?) ezreket fizetnek havonta saját szerver(ek)ért.

Mindenesetre érdekes kezdeményezés, de érdekelt volna, hogy ezt a rendelkezésre állást milyen technológiával tudják garantálni. (Nekem speciel a fault tolerant rendszerek ugrottak be, de akkor még 42000 is kevés lenne havidíjnak.)

Leginkább arra tudnék gondolni, hogy kicsit számoltak statisztikai alapon, és meghatározták azt az árat, ami mellett még úgy is megéri a 100%-uptime+pénzvisszafizetéses garancia, hogy van pár leállás 1 évben, és visszafizetik a pénzt annak az ügyfélnek aki ezt észreveszi, és szóvá is teszi.