( yoursoft | 2025. 11. 19., sze – 08:14 )

De akkor most nem értem a Telekomnál van a gond vagy a CloudFlare-nél? Azaz a CloudFlare előfizetéseseknél miért tudja megoldani a cég a gondot, ha a nem előfizetéseseknél nem???

Amúgy is gondjaim voltak már a T-vel. Most jelentettem fel őket 4 szervnél is. Mert évek óta nem képesek dominóra átváltani az egyik előfizetésemet. Legutóbb már panaszkönyvet kértem, mire azt a választ kaptam, hogy mindenhol is lehet venni dominó kártyát ezért nem tekintik jogosnak az panaszom. Annak ellenére, ha dominó kártyát veszek máshol az ugye nem ugyanaz a szám lesz mint amin az előfizetést meg szeretném szüntetni.
Az is elég furcsa volt, hogy 10-én kelt a levelük. 6 napon belül reklamálhattam volna még a T-nél. De 18-án kaptam meg.
 

Volt egy másik gondom is velük úgy lassan 2 éve. Akkor egyszeriben csak egy másik ügyfél fiókjában találtam magam a mobil alkalmazásukban. Az is hónapokba telt mire megoldották. Még szerencse, hogy a nejemnek a mobilján be tudtuk fizetni a számlákat, mert gondolom a végén ki is kapcsolták volna a szolgáltatásokat tartozás miatt.