Nem látok benne semmi rosszat. Sőt, a sok szemét reklám közül ez elég jól sikerült. Régen úgy utáltam őket, mint a szart. Amikor megjelent a Digi, vagy 30 T-s ügyfelemet átvittem hozzájuk, mindenki megelégedésével. Éltünk boldogan, amíg szét nem baszták a Digit. Pont akkor költöztem, az új helyen csak telefonkábel van. Úgy mentem be a T ügyfélszolgálatára szerződést kötni, mint akit akasztani visznek. Meglepően gyorsan sorra kerültem, nem kötekedtek a bérleti szerződéssel, lakcímkártyával, egyéb faszságokkal, tévét se akartak rámzsibbasztani. Kb. tíz percen belül megvolt, hogy holnapután jön a szerelő. A szerelő a megbeszélt időben, a napszaknak megfelelően köszönt, felbaszott egy általam kért VDSL modem helyett egy szolgáltatós fost. Kipróbáltam, aláírás után viszontlátás helyett további szép napot kívánt, meg egy ötezressel a zsebében távozott. Utána jöttek a gondok, a gondnok szerencsére nem. Félóránként elment a net. Telefon, Vanda az „adj egy élő embert” utasításomat kötekedés nélkül teljesítette. Elmondtam a faszinak, hogy mi baj, az belenézett abba a szolgáltatós szarba, amit kaptam, és megmondta, hogy köztem meg a központ között sérült a kábel, holnap küldi az illetékes szakembert. A megbeszélt időpontban (december 24., 10 óra) csöng a telefonom, hogy itt vannak. Egy profi műszerrel a CRC-szám alapján megállapították: csoda, hogy ez egyáltalán néha működik. Délután kettőkor visszajöttek, közölték, hogy három kilométerrel odébb be volt ázva egy akna, rendbe rakták. Új CRC-mérés, eredmény: 0. Az ötezres átadása, boldog karácsonyt kívánás után távoztak. Azóta egyszer se ment el a net. Meg vagyok velük elégedve, szerintem már nem az az okádék, ami 20 éve volt.