( ricsip | 2025. 09. 16., k – 11:01 )

Nem tudom itt most hogy fog menni. Kifejezetten gáz, ahogy az itteni flottás ember működik. De biztosan valakinek a valakije, mert érinthetetlen 10+ éve. Akivel beszéltem (sokan voltak) senki nem elégedett vele, de hát a HR/benefit/finance részleg már csak ilyen, róluk valamiért nem szokott NPS survey jönni, ahol értékelni lehetne a munkáját. Mind szakmailag, mind emberileg.

Nagyon vacillálok h. megvegyem-e, mert az AI hullám, köccségcsökkentés és minden más abba az irányba lejt, ami miatt nemrég jelentősen lecsúszott a gatyája a cégnek. A kocsi választék szépen lefele lépett szintet. Visszalépni tapasztalatok alapján nem fognak (5 éves távlatban biztosan nem), ha eljutott ide a cég, innen felfele lépni már kurva nehéz lesz. Mert a nyugati tulaj hallani se akar majd róla, a magyar vezetőség ott baszta el h. belementek a csórósodásba. Kompletten a kocsit elvenni is csak azért nem merték, mert 200+ kocsis ember mondott volna fel rövid távon. Jellemzően kulcsemberek (linemenedzserek, PM-ek, senior-staff mérnökök, architektek és hasonlók). Nem egy pozitív felfele szálló cég-jövőkép.