Az igazi konzumidiotizmus az, hogy reflexből fikázol valamit, úgy, hogy nem ismered. Csak a márkanévre fröcsögsz.
Lobogtatsz egy "speckót" a fülesedhez, amiből amúgy te sem tudnád megmondani, hogy egy füles jó vagy rossz. Nem érted, hogy ezek fogyasztói termékek: szórakoztatásra vannak, meleg hang, kiemelt mély és magas, Dolby Atmos, hallókészülék-funkció, meg egyéb hülyeségek, ami a népnek kell - ebben a kategóriában fikázol valamit, amit még csak nem is hallottál.
Az ár meg nagyon relatív, sokan megtehetik, és beleférnek a 100e Ft-ba (ekörül vettem az airpods pro 2-met). A drága az a sony fülesem volt, ami pont addig bírta, amíg a garanciális idő tartott, egy nappal sem tovább, utána kuka. (de még ezt is véletlennek tudom be, csak arra mondom példának, hogy mi számít drágának).
Eddig egy szakmai érvet sem tudtál felsorolni azon felül, hogy a codec-et nem írták bele a speckóba (de egyébként köztudott, és megtalálható ha valaki keresi). Az apple = szar elég sovány érv, ha te szakmai vitát folytatsz.