Az meg tapasztalataim alapján céges beszerzésnél nem szempont, hogy a füles mennyire működik együtt a laptoppal
Egy 110 ezer alkalmazottat foglalkoztató cégnél nem szempont, hogy hány ticketet nyit az r=1 user az end-user eszközök miatt, hát, akkor nálatok van pénz lóvéra :D
amit mások kisírtak a menőség látszata miatt
Na, akkor legyen egy gondolatkísérlet. Kellene 110 ezer darab laptopot leszállítanod. A laptopokat közvetlenül a usereknek szállítsa ki a futár, és a gyári dobozból kicsomagolva egyből legyen rajta a céges MDM, a megfelelő policy-kkel, saját app store-ral, stb. Mivel tech cég, ezért a legtöbb tooling valamilyen unix-like OS-t igényel. Linux, macOS, stb. Cél, hogy a user akkor is be tudja üzemelni otthon a gépet, ha kvázi analfabéta a technikai dolgokban, SLA = max. 0.1%-nyi device-ról legyen ticket.
Hogy oldanád meg?