Én ezt úgy fogalmaznám, hogy divatos szlogenek felvételével, akarnak plusz pár százalék számára pozitívnak tűnni, (akiknek ezek a szlogenek kedvesek). A gond ott van, hogy így belemásznak egy vitába , aminek lehet az a vége, hogy mondjuk nyernek +10% -ot azokkal akiknek a szlogen kedves, de veszítenek 20%-ot akik meg elutasítják.
Szóval ez addig működik amíg a többség a szlogenekre közömbös, abban a pillanatban amikor a szlogenek hatása eléri a tűréshatárt az egész veszteségbe fordul.
Szóval kockázatos játék. Amit a többség meg is értett, visszakozik is. Az erste még nem, majd őt is eléri idővel a negatív hatás. AZAZ
De leginkább az a tanulsága, hogy az interneten nehéz egy üzenetet csak a célcsoportnak eljuttatni, és kizárni belőle mindenki mást, szóval nagyon észnél kell lenni.
Vagyis ha egy cég társadalmi vitákba szál bele, azon csak bukhat.
Kivéve, ha jól tippeli meg a győztest. :D
De biztosabb, igaz nehezebb, más módot találni, a termékünk megkülönböztetésére.