nem azt mutatta meg hogy miért jobb ha nincsen, hanem azt mutatta meg hogy nincsen. De leginkább az a tanulsága, hogy az interneten nehéz egy üzenetet csak a célcsoportnak eljuttatni, és kizárni belőle mindenki mást, szóval nagyon észnél kell lenni. Ez kicsiben is igaz, ezért nem túl okos dolog még anonim sem olyat kommentelni, amit irl kellemetlen lenne vállalni ha épp úgy alakul.
A reklám, pr viszont a jövőben is a célcsoportok érzelmi manipulálására fog alapulni, mert az azonos rendeltetésű és árú termékek/szolgáltatások között manapság már érdemi különbségek nincsenek, ha van mégis akkor nagyon rövid ideig áll fent mert a verseny gyors és erős. Önmagában funkcionális termékjellemzőkkel nem lehet vevőt szerezni mert nincsen elegendő tere a megkülönböztethetőségnek, ár alapon a cégek szemlátomást nem akarnak versenyezni, marad hogy a magam - funkcionálisan, árban kb. ugyanolyan - áruját kell vonzóbbá tenni. Ennek egyik eszköze a reménybeli vásárlók körében népszerű(nek tűnő) sport/társadalmi mozgalmak patronálása, a szimpatikus viselkedésminták elbábozása, pont mint ahogy egy jó pszichopata csinálja stb.