Amely közelítő információ lehet 0s ("mé'nincsittavonat???") lehet 34s ("mégátérek"), és lehet 23, 22, 21, 57, 56, 55 jellegű számsor is ("mia'szomvanezze...?") - azaz totálisan értelmetlen érték - miközbena bizber-hez masszívan hozzá kellene piszkálni - ami nem úgy megy, hogy "azon a dróton jön be, hogy sorompó le, akkor arra rádrótozok egy vekkert... Nem. Picit szigorúbban lehet a berendezéshez hozzáfejleszteni/hozzányúlni - és ugye itt bőven nem elég a "sorompó le" után elkezdeni visszafelé számolni egy adott értéktől, mert az az érték, amitől visszafelé kell számolni, az épp az átjáró felé haladó vasúti jármű sebességétől, az útátjáróig esetleg kint lévő lassújelektől, a szerelvény elméleti és gyakorlati dinamikájától függ - több vágányos esetben súlyosbítva a másik vágány forgalmával.
Azt lehet tudni, illetve arra van előírás, hogy az útátjáróban leghamarabb mikor lehet ott a vasúti jármű a fénysorompó tilosra váltása után.