( zeller | 2025. 08. 26., k – 13:47 )

A leghamarabb érték jól definiált, a legkésőbb meg x, mert egy 20-as tempóban cammogó TVG és a pályára engedélyezett v_max sebességgel haladó vasúti jármű is ugyanott hat az útátjáróban lévő fénysorompóra - az átjáró kiürülése, a fénysorompó tilosra váltása, a sorompó csapórúdjának a lezáródása _után_ leghamarabb x másodperccel érkezhet oda a v_max sebességgel haladó vasúti jármű - miközben a TVG meg sokkal később. Ja, ez utóbbin nincs GPS-es nyomkövető, illetve sebességet sem jelent visszafelé (nem tudom, hogy a vonatbefolyásoló berendezések tudnak-e ilyet, vagy csak bizonyos fajtájuk), ergo a szerelvény sebességét valahogy oda kellene varázsolni a visszaszámláló "bementére", hogy a "mikor ér ide" kalkulálható legyen - ráadásul a szerelvény sebességének a változása esetén a kijelzőn lévő értéket lefelé/felfelé kellene korrigálni.