Szerintem is a MÁV hibája a legtöbb vonat-autó baleset. Meg aki a félsorompót feltalálta. Azelőtt a bakter leengedte a teljes útszélességű sorompót, jött a vonat, elment, felhúzta. Ma valami kiismerhetetlen logika leengedi a félsorompót, de sokáig nem jön semmi. Az autós pedig joggal feltételezi, hogy valami elromlott. A félsorompót meg lehet kerülni, ez meg a kiszámíthatatlan várakozási idő egy potenciális veszélyforrás, amit a MÁV teremtett és tart fenn. Biztosan valami gazdasági érdek fontosabb.
Ha odaallsz az atjarok melle es megmered hol es mennyi ideig van piros jelzes vagy leengedett sorompo akkor tehetsz ilyen kijelenteseket, hasrautes szeruen irni ilyesmit netto hulyeseg. A bakternel pedig sokkal jobb egy automatizalt rendszer a megfelelo biztositasokkal, monitorozassal.
Az idealis megoldas aluljaro vagy feluljaro lenne es akkor az ut nem keresztezne a vasutat, de az gondolom nem olcso moka, bar hosszu tavon kifizetodobb. Olyat irni, hogy a MAV hibaja a baleset jol mukodo (feny)soromponal nevetseges.