Markaszerviz az annyiban mas allatfaj, hogy ott jobban tudjak, hogy az adott markaju autokhoz milyen (nyilvan vmi draga) olajat hasznalnak. Az nem kerdes, hogy erdeti vagy utangyartott legyen a cserealkatresz. Ha vmi extra alkatresz cserere van szukseg, akkor az nagyreszt garancialis javitas lesz, mert 1-2 eves auton nem szabadna eloforduljon, hogy kopo alkatreszt cserelni kelljen (olajcseren kivul). Ergo jobban tervezheto a szervizek ara.
Viszont felszamolnak mindenfele dijakat az atnezesre (ami nem markaszerviznel ingyenes szokott lenni), firmware frissitesre (n/a gari utan), ilyesmik. Szoval onnan se lehet tavozni 100k alatt.
ha valaki 10%-nál nagyobb árréssel dolgozik
Leragadtal az arres kerdesen. Nem feltetlen a mertekevel van a bajom (mert azt a piac megoldana magatol), hanem ahogy hasznaljak es amilyen osszefonodasokat teremtenek vele.