Esetleg felfoghatnád, hogy pl. az Unix napon belül többször szállít, saját autóval, közvetlenül a szervizbe. A kisebb kereskedők ilyet országosan nem csinálnak, így pl. a szerviznek nincs lehetősége délelőtt visszaküldeni a valamilyen okból nem megfelelő alkatrészt, és pár óra múlva megkapni a megfelelőt. Másképpen fogalmazva: az Unixnak saját, a szervizek kiszolgálására specializálódott futárszolgálata van. Létezik pl. gyógyászati termékek szállítására berendezkedett futárcég is, aminek te személyesen valószínűleg sosem leszel ügyfele, mégis van kereslet a különleges szolgáltatására. Ugyanígy te magad nemigen fogod igénybe venni az extra nagy méretű/tömegű terheket szállító cégek szolgáltatásait sem. Ettől még valakinek szüksége van rá. Visszatérve a sírásodra: A gépjárműszerviz miért vásárolna egy átlagos kiskertől, ha hasonló összegért a nagyobb szereplők különféle – ~gördülékenyen működő, releváns – többletszolgáltatásokat kínálnak?
Megválaszthatod, hogy melyik szervizben javíttatod az autódat. A világ nem úgy működik, hogy minden szerviznek a te speciális igényeidre kell berendezkednie, hanem úgy működik, ahogy minden más: a különböző szereplőknek sokféle érdeke van, és igyekeznek az érdekegyezések mentén szerveződni és profitálni. Teljesen rendben van, hogy neked mások az igényeid, de nem csak neked van szabadságod, hanem a többi entitásnak is, így ha sem te, sem az átlagos szerviz nem kíván kompromisszumot kötni, akkor nem lesz üzlet. És jellemzően nem a szerviz marad munka nélkül, hanem te maradsz magadra a javításra váró autóddal.