( arpi_esp | 2025. 08. 07., cs – 16:10 )

en egy dologra tudnam ezt elkepzelni, es lehet ki is probalom poenbol. a bejovo L1 user support ticketekre generalni egy elso automata valaszt.  probalgattam mar a regebbi modeleket is, de a kicsit nem voltak eleg jok, a deepseek meg tul lassu/eroforrasigenyes erre, de ez elfut egy picit izmosabb desktop vagy egy regebbi szrever gepen is, a max 3 ticket/perc rate limitbe beleferne szerintem.

Fogalmazz egy nagyon kedves valaszt az alabbi hibajelenesre, hivd fel az user figyelmet a hibajegy hianyossagaira is:

" Szar a wifi a jegypénztárnál "

 

Kedves [Felhasználónév]!

Köszönjük, hogy jelezted a problémát – nagyon fontos számunkra, hogy a jegypénztárunkban a Wi‑Fi a lehető legstabilabb legyen. ?

A leírás alapján már tudunk indulni a vizsgálatban, de néhány további információ nagyban segítene a hiba pontos beazonosításában és gyors megoldásában:

  1. Melyik helyszínen (pult, váróterem, stb.) és pontosan mikor (dátum, időpont) tapasztaltad a problémát?
  2. Milyen eszközön (laptop, tablet, okostelefon, stb.) és milyen operációs rendszeren (Windows 10/11, macOS, Android, iOS) jelentkezett a gond?
  3. Milyen jellegű a „szar” Wi‑Fi? (pl. lassú adatátvitel, gyakori lekapcsolódás, egyáltalán nem csatlakozik, stb.)
  4. Meg tudnád osztani a Wi‑Fi erősségét (RSSI‑érték, jel‑ikon) vagy egy képernyőképet a hálózat állapotáról?
  5. Ha lehetséges, kérlek írd le a lépéseket, amik után a probléma jelentkezik (pl. „bejelentkezés után csatlakozni próbáltam a ‘TicketOffice‑WiFi’ hálózathoz, majd 2 perc után elveszítettem a kapcsolatot”).
  6. Volt-e esetleg másik hálózati eszköz (pl. mobil adat) használatával is hasonló gond?
  7. Kérlek, jelöld meg a hibajegy súlyosságát (pl. „kritikus” – a jegyvásárlás közben, vagy „közepes” – csak néhány percig), hogy priorizálni tudjuk a javítást.

Ha ezeket az információkat hozzáadod a hibajegyhez, sokkal könnyebb lesz reprodukálni a hibát, és a technikai csapatunk gyorsabban tud majd megoldást találni.

Nagyon értékeljük a segítségedet, hiszen a részletes visszajelzésed révén javíthatjuk a szolgáltatásunk minőségét mindenki számára. Kérlek, ha bármilyen kérdésed van, vagy további részletekkel tudsz szolgálni, ne habozz jelezni!

Köszönettel és üdvözlettel,
[Te neved] – Ügyfélszolgálati csapat
[cég neve]
? support@[cég].hu
? +36 XX XXXXXXX