Ez a gyerekes hiszti, amit tolsz, nem segít senkinek. Hergeled a többieket, mintha csak neked esett volna rosszul a leállás, miközben mindenki tudja, hogy gond van. Fogalmam sincs, merre dolgozol, de őszintén mondom: isten őrizz egy ilyen mentalitású "kollégától", bármekkora expertnek tartod magad. Ez dedó, hatéves szint.
És az, hogy folyton az egyetemre hivatkozol… őszintén, nekem inkább azt üzeni, hogy ennyi van a tarsolyodban. Egyetemi alapozás ide vagy oda, az informatika nem elméleti sport – főleg üzemeltetésben. Hidd el, rohadt nagy különbség van egy féléves iskolai projekt és egy 25 éve élesben működő rendszer között.
Az emberek hibáznak. Rendszerek néha elszállnak. Olyan is van, hogy minden szarul jön össze egyszerre, és nem lehet gyorsan megoldani. Ez ilyen szakma.
Én is átéltem ilyet. 2019-ben egy teljes rendszer borult ránk. Mindent buktunk. Még csak nem is én voltam a felelős, mégis majdnem ráment az agyam. Azóta több helyen segítettem hasonló helyzetekben. Van, ahol vissza tudtunk állni, van, ahol semmit sem lehetett már csinálni.
A magyar KKV szektor brutálisan árérzékeny. A vezetők többsége nem ért az IT-hoz, a megoldások meg nem két fillérbe kerülnek. A Prohardver most így járt. Lehet ezen fanyalogni, de semmit nem segít.
És igen, szerintem szurkoljunk nekik. Hátha a végén írnak egy korrekt technikai beszámolót, amiből mindenki tanulhat valamit.
Szóval tényleg, fejezd már be ezt a sírást és ezt a felsőbbrendűsködést. Mindenki okos, amíg nem rajta szakad be a rendszer.