( Imo | 2025. 07. 17., cs – 16:16 )

Ennek a zero click-nek a magasabb szintje, amikor mouse hoverrel látom a linket, ahova a semmitmondó click-bait főcim mutat és jobb helyeken (pl. index) általában az url-ben benne van a lényeg és már el is döntöm, hogy van-e értelme kattinatani.

Az ilyet imádom.

Amúgy meg tényleg rohadjanak meg a hiroldalak, hogy egy egymondatos információ miatt el kell olvasni 6-8 bekezdésnyi, zéró információt tartalmazó szemetet, hogy kitöltsék az oldalt, meg meglegyen az x mp-es oldalon töltött idő, hogy a reklámokból bejöjjön a pénz.

Nem fogom bánni, ha - legalábbis műszaki területen - eljutunk oda, hogy lesznek a komoly publikációk (akik eddig sem a kattintásból és reklámokból éltek) és az ai ezeket elemzi és összefoglalja pár mondatban, a végére pedig odabiggyeszt egy linket a teljes forrásra.

Ugye ezt kellene a hiroldalak is csinálják, csak éppen a pénz miatt teljesen másik irányt vettek.