( n.balazs | 2025. 04. 29., k – 15:10 )

Rövid kiegészítéseim:

"Nem az ügyfelek dolga lenne megküzdeni az adathalászat trükkjeivel."
Helyesen: Nem csak az ügyfelek dolga lenne megküzdeni az adathalászat trükkjeivel. Ha az ügyfél hülye, akkor legyen hajlandó felelősséget is vállalni a hülyeségéért.

"hanem joggal bízik abban"
Hiba. Óriási. A bank a pénzedre hajt. Sose bízz olyanban, aki a pénzedet akarja (ősi bölcsesség).

Az álláspontod részben megértem. Viszont könnyű beleesni a "van sapka - nincs sapka" csapdába.
Mi számít magas értékű tranzakciónak? Egyik embernek már 10e Ft is az, a másik embernek 1 millió Ft-nál van a határ. Hol húzzuk meg a határt? Hány ordibáló ügyfelet kellene megnyugtatnia a banki ügyintézőknek, mert a banki rendszer megfogta az utalásukat? Mennyi az elfogadható szerinted? Mi lenne az AFR-rel így? (költői kérdések)

Megjegyzem: nem védem sem az MBH-t, sem a bankokat. Igazi kuplerájok - minden értelemben.