( deje | 2025. 04. 17., cs – 17:54 )

Volt SMS-es 2faktoros beállítva. Azonban a biometrikus azonosítás engedélyezéséhez nem kellett belépni, és így kikerülte az SMS tokent - legalábbis ez az, amit a saját szememmel láttam, ugyanis nekem is van számlám náluk. Csodálkoztam is, de nem jutott eszembe szólni nekik. Amire már nem emlékszem, hogy az SMS token helyett volt-e email-es jóváhagyás, mert az lehet, hogy kellett. Az illetőnek az email fiókját is vitték, mivel oda is ugyanazt a jelszót használta - pont ez volt az elkefélés az ő részéről, és pont erre lenne való a 2FA...

Én idejekorán bekapcsoltam a biometrikus azonosítást, ráadásul nem használok újra jelszavakat, így engem nem érintett a sérülékenység. Az mindenestre eléggé beszédes, hogy pár hónappal az eset után jött a kör-email, hogy a biometrikus azonosítás engedélyezése le lett tiltva meghatározatlan ideig (a mai napig). A már beállított biometrikus azonosítás működik a mai napig.

Az MBH-s egyesülés során pedig ahogy látom új informatikai rendszerre térnek át, asszem az MKB szoftverére migrálnak mindenkit szép lassan, a mobilalkalmazásuk is ki lett (lesz, mert még működik a régi...) cserélve.