Nem a bankok védelmében mondom, de a felhasználók (a műszaki területen jártasak is) nagyon nem ügyelnek a biztonságra, azokkal a biztonsági elemekkel sem élnek, amik rendelkezésre állnak.
Maga az állítás is hibás, mert soha nem feltörik a bank rendszerét (ehhez a szoftverükben kellene kiskaput találni és érvényes hitelesítő adatok _nélkül_ hozzáférni a rendszerhez), hanem normál módon authentikálnak lopott, talált vagy kicsalt hitelesítő adatokkal. És ha nincs semmi plusz ideiglenes/személyhez-/eszközhöz kötött faktor engedélyezve (ebből általában többfélét kínál jó ideje minden hazai bank), akkor már lehet is vinni a pénzt.
A bank annyiban mindenképp nevezhető hibásnak, hogy nem szól _naponta_ az ügyfélnek (csak kb. havonta, én minden bankomtól kapok ilyen rendszerességgel tájékoztató levelet a csalások-lopások megelőzésnek módjairól), hogy vigyázzon a náluk lévő pénzére, és ehhez az alábbi módszereket ajánlják:... De amennyi hír ilyen csalásról, átverésről már megjelent az utóbbi években, úgy annak egy kő alaltt a világtól elzárva kell élnie, aki erről még nem hallott a banki értesítégetés nélkül is.
És akkor most aki nem éri a mondandóm lényegét, annak lehet ide írni, hogy milyen szemét áldozathibáztató vagyok, meg, hogy miért védem a NER-es bankot, satöbbi.