Egy talán tanulságos történet, ami kapcsolódik és talán segít másnak is ha belefut. Egy a kínálatában felsőkategóriásnak számító 2024-es LG TV-t vásároltam a fent megnevezett szolgáltatótól. A készülék is ebben az évben készült. Kihozta a futár, fel a falra, CI+ kártya kivesz az előzőből, átdug, magyar menü, next-next finish, wifi, frissít, csatornakeresés és GO....
Gondoltam én. De! Nem minden csatornát talált meg a megfelelő kódokkal, aminek működnie kellett volna többre is azt írta, hogy nincs rá előfizetésem. A műsorújság menüben a karakterkódolás láthatóan el volt csúszva, hieroglifák minden szóban. Újra játszottam, ugyan az. Ügyfélszolgálat, TV reset, újrahúztam mindent ugyan úgy, csak most az ügyfélszolgálatos végig kísért. Eredmény ugyan az. Hát sajnálkozott, de rendeljek egy ***one boxot és azzal jó lesz. Hát mondom azért rendeltem ezt a TV-t tőlük, hogy a saját dolgait tudjam használni és ne kelljen alá lógatni egy játékdobozt. Hát ez van, sajnálják, de nem tudnak ezzel mit kezdeni. Nem hagyott nyugodni a dolgog kicsit játszottam a beállításokkal. A menüben a csatorna keresőnél beállítottam a területi beállításoknál magyar helyett a szlovákot és láss csodát azóta is hibátlanul működik, a menü és a műsorújság is magyar, helyes karakterekkel.