( hory | 2025. 02. 04., k – 10:08 )

  • ticketing rendszer adatok
  • ügyfélelégedettség mérése
  • főnöke(i) visszajelzései
  • kollégái visszajelzései
  • HR visszajelzései

Nade, kozismert, hogy a ticketing rendszer borzaszto felrevezeto, mert egy 1-2 mondatos ticketben lehet 2 honapnyi munka, 1 hetbe suritve, egy omlengos3 bekezdeses ticket-ben meg 5 percnyi. Ez semmit sem mer sajnos magaban.

Ugyfel-elegedettseg 100% szubjektiv. Van grumpy ugyfel, meg van, ahol 5 perc munkanakl orulnek, mert evek ota fennallo idegesito dolgok "javitottad meg". Szinten keveset er magaban, plane, hogy az ugyfel-elegedettseg erosen fugg az eladott rendszer egeszetol, nem csak 1-1 case-tol.

Visszajelzesek teljesen szubjektivek, es ugye csak akkor er valamit, ha 'ertekes' szemelytol erkezik, ellenkezo esetben megint oda lyukadunk ki, hogy egy jol teljesito embert egy atlagos vagy atlagon aluli team jol lepontoz...

 

Szoval hivhatod ezt 360-nak, de megint ott vagyunk, hogy ez bizony szubjektiv, es pont, hogy a konformistat pontozza fel, nem a jol teljesitot. Ez a ketto egy mar alapbol jo team-ben ugyanaz, de a legtobb team nem jol teljesito, ezert pont, hogy a jol teljesitoket fogja vissza ez a rendszer.