( bolond | 2025. 01. 30., cs – 12:09 )

De öröklődnek, nem lehet mazsolázni.

Továbbra is kétlem.

 

Ha egy csődben lévő céget megvásárolsz

Nem cég vásárlásáról van szó, hanem ingatlanéról.

 

A Kormány bevétele nem csak az 50milliárd-os vételár

Nem a kormány bevétele, hanem a MÁV-é.

 

A másik probléma a népcsűrűség csökkentésével, hogy akkor az elérhető szolgáltatások is távolabbra kerülnek, iskola, bolt, ... Ez nem biztos, hogy a bicikli irányába tolja el a dolgokat.

Az életképtelen emberek számára a digitalizáció előretörése áthidalja a távolságok okozta problémákat.

Megjegyzem, nem biztos, hogy a társadalomnak szüksége van olyan emberekre, akik nem kíváncsiak a saját környezetükre, és ha tehetnék, nem lennének hajlandók három percnél többet sétálni/utazni (netán másokkal együtt sétálni/utazni) azért, hogy boltba, iskolába és további, általuk rendszeresen látogatott helyekre jussanak. A szoros közelségnek éppúgy vannak negatívumai, mint a nagy távolságnak.

Szerintem kerékpárral alkalmas, dedikált infrastruktúrán könnyebb nagyobb távokat megtenni, mint autóforgalmas utakon. Az elektromos meghajtás talán még fejlődik ill. csökken az ára, ebből kifolyólag az elektromos kerékpárok száma növekedhet.