De ez pontosan így van, pusholnak, hogy fizess ki mindent többször. És vannak jogi túlkapások is részükről, pl megvett programhoz nem engednek hozzáférni.
Ilyen pl a minecraft, ami a feleségem accountjára lett megvéve, és amikor a mojang-ot migrálták szorgalmasan küldözgették az email-eket, hogy klikkelj valami linkre, de sajnos a feleségemnek. Ő ezzel nem foglalkozott, mert nem tudta, hogy mit csináljon, és sajnos így áll a technikai kérdésekhez.
A jogi túlkapás része: Van egy számlám, hogy kifizettem, a bankban is ott a nyoma, és a support oldalra ennyit írnak ki: sajnos a support ebben nem segít, vedd meg újra. (telefonon már annyira sem lehet elérni őket, mint pár éve. Régen legalább felvette valaki, aki törni magyart, és meg lehetett próbálni vele beszélni. Most automata van, esélytelen, hogy elintézz bármit is.)
Értem, hogy ők megmondták, hogy ezzel már nem foglalkoznak, mi nem klikkeltünk a linkre, de akkor vissza lehet utalni a pénzt, ha úgy érzik, hogy lejárt az idő.
A minecraft-ból 3 példányt fizettünk ki (ahányan játszani akartunk vele), a harmadikról is itt a számlám, és kifizettem, és maradjunk annyiban, hogy velem ezt nem csinálják meg. De nem véletlen próbálok leépíteni mindent, ami ms, itthon legalábbis.
De a megvásárolt windows példányok is valahogy kopnak, többször fizettem már ki, mint ahány gépen használjuk.
Értem, hogy Raynes miről beszél. Ez is olyan, hogy ha hiba van, tévesztés, az mindig úgy történik, hogy Te rosszul járhatsz csak, de ők jól. :D
@gelei, neked is írtam, csak nem jó alá válaszoltam.