A csendet az embere válogatja, nekem már a mai ICE autók is túl csendesek. Van egy műszerfétisem, szeretek mindent is látni a gép működéséről, de adott vezetési szituációban jobb ha a motor hangja is ott van. Pl. hangra, kb.-ra meg tudom mondani a kocsi sebességét, nem kell folyamatosan nézni az órát.
Bődületes nyomatékot aka gyorsulást akarok érezni a seggem alatt akkor elmegyek műrepülni vagy vidámparkozni. Vezettem Teslát, próbáltam az összes pöcssorvastó funkcióját, teljesen feleslegesnek tartom, különösen összehasonlítva egy C4 Corvettel. Kimondottam a Launch Controlt utálom, mert elhiteti az emberrel, hogy tud vezetni. Talán emiatt, nem keverem a közúti autózás az dodgemezéssel.
Kocsit nagyjából 20 éve nem melegítek. Elektromos fűtésem, igaz saját gyártmány, már az Aromban is volt. Mellékesen, 10 fok alatt, hideg akksinál tilt a Tesla.
Slim Fitt Armaniban a minimum, hogy a kutas tankoljon, vagy legyen erre ember, nem?
A hazaérsz bedugod és amikor elindulsz tele van, mert megteheted. Ugyanez egy lakótelepen nem opció, ahogy sok társasházban sem.
Látod, az én olajkályhámnál meg hó elején megtankolom és leghamarabb 4 nap múlva jut eszembe a dolog, mert 880 km-t megy úgy, hogy még lötyög az aljában még 100km-re való lónyál.
Maradjunk annyiban, hogy az EVnek és az ICEnek is megvannak a maga előnyei, de pillanatnyilag az EV egy játékszer arra, hogy a gazdagok fillért tudjanak baszni egy felnőttjátékkal.