( Friczy | 2024. 09. 07., szo – 16:16 )

Ez alapvetően rendben lenne. De nem így van. Az utastípus és a születési idő már fel volt véve. Nem változott. Ezek után nem tudtam jegyet venni, és kaptam egy hülye hibaüzenetet, majd az utasokat mind töröltem, és felvettem újra, akkor már hajlandó volt. Ez nem üzletszabályzat és józan ész, hanem az, hogy az app valamiért nem tudott mit kezdeni a korábban felvett - és nem változott - utastípusokkal.

A másik gond pedig az, hogy amikor az utast felveszem a rendszerbe, csak a típust kérdezi, a születési dátumot pedig akkor, amikor először akarsz jegyet venni neki. Ennek oka megintcsak nem az üzletszabályzatban keresendő, hanem valamilyen hülye fejlesztői logikában. Azt pedig, hogy amikor jegyet vennék, és rögzíteném a kért utas születési dátumát, és az app erre üzenet nélkül kilép, nem hiszem, hogy az üzletszabályzat írná elő. De ha mutatsz erre bármit az üzletszabályzatban, akkor elfogadom :)