További tulajdonosi prioritások: fenntarthatóság, versenyképesség, felelősség vállalás, ügyfél elégedettség, innováció, hírnév, márkaérték, hosszú távú növekedés stb... szerintem még 50-et fel lehet sorolni, ide tartozik a munkavállalók elégedettségének növelése, és megtartása. Ezeket csak úgy lehet elérni, ha normálisan viszonyulsz az alkalmazottaidhoz, nem nézed őket hülyének, és nem akarod őket a rövid távú profit érdekében kizsigerelni: tehát eleve nem a maximális mennyiségű munka a cél, hanem a betervezett/fenntartható mennyiségű. Hosszú távon ugyanis ez vezet célra. Normális helyen nyugodtan rábízhatod az emberekre, hogy elvégezzék a feladatot, nem kell terelgetned őket, hogy ne nézzenek rá a mobil telefonjukra. Egyébként nem fognak veled dolgozni, hanem körberöhögnek.
Jelentősen leegyszerűsíted a kérdést, persze biztos vannak cégek, ahol olyan egyszerűen látják ezt, ahogy Te is írod. Szerencsére a legtöbb helyen nem így működnek a dolgok. Amiről Te beszélsz, az úgy hangzik, mint egy kínai varroda, évtizedekkel ezelőtt.