Tehát cache-elni tudsz, nem letölteni, térképrészletet és nem teljes térképeket. Nem azonos a két funkció.
Nézd, ha valamit mondjuk 30 napra le tudsz tölteni és tudod használni, azt már nem nevezném cache-nek.
Ami meg a térképrészletet illeti: Organic Maps, hát az is csak térképrészletet tud letölteni. Sőt, az OSMand-dal szemben Magyarországot csak három térképrészletként - még csak nem is megyei vagy regionális bontásban - tudja letölteni. Nem mutatja a fekvőrendőröket, ami esti/éjszakai bicajozásnál praktikus lenne (az OSMand mutatja). Viszont 5 percen belül találtam benne két bugot - az egyiket a térképletöltéskor, a másik: érdekesen kezeli a lockolást és a háttérben futást -, jelezni fogom a fejlesztőnek. Plusz valamiért a bicajos tervezője hülyeséget tervez, full nem logikus dolgokat javasol.
Ha "hardveresen" van beleprogramozva, hogy nem gyorsulhat 130 fölé, úgy is jó.
Mondd, hogy nem dolgoztál/dolgozol tesztelőként. A "nem gyorsulhat 130 fölé" szerinted valid limit például városban? Vagy autópályán egy több km-es "60, útépítés" mellett, ahol egyébként egy hete még mehettél 130-as tempóval?
20 évre visszamenőleg át lehetne programozni az autókat.
Miért pont 20 év? Miért nem 15 év vagy 25 év? Dobtál dobókockával és ez jött ki? Vagy belenéztél a /dev/random-ba? És a programozásra ki vállal garanciát? Meg a hajtásláncba nyúlsz bele, szóval nem tartom kizártnak, hogy újra kellene típusengedélyeztetni a cuccokat.