Nagyon jó kommentek vannak a Facebook-on a cikkhez, csak párat olvastam, de gondolom jönnek fel szakmányban a sztorik, hogy melyik autóval mennyi idő volt a szerviz:
Nekem egy 32.000 km-t futott, 4 éves Merceses-Benz E osztályom vár motorcserére. 3 hetet állt otthon, mire egyáltalán arra kaptam időpontot, hogy bevitethetem a márkaszervízbe, hogy rá tudjanak nézni. Most már újabb 3 hete ott van, de még a motor sem érkezett meg….
-
jártam így dizel forddal: garanciális hiba (1 éves volt az auto amit újonnan vettem 2022ben) az alsó kuplung munkahenger folyt, elfogyott a fekolaj (legalábbis az a része ami a kuplungot működteti, nyugalom, fék volt). Hívom a markaszervizt amikor beesett a kuplung hogy most mit is csináljak, mikor vigyem be. Válasz: nehogy ratoltsek fekfolyadekot, mert garancialis a hiba, a szakszerűtlen beavatkozás (mármint a tipusazonos fekfolyadek ra töltés) garancia vesztést okoz, küldik a trailert - ingyen. Másnap hívom őket: a diagnosztikára 3 hét múlva kerül sor, csere auto nincs. [...] Nem lett meg, a 3 hét után közöltek, hogy komplett kuplung csere also-felső munkahengerrel, mert ez az előírás az alsó munkahenger hibája miatt. 4-5 hét mire az alkatresz megjön, addig szíves turelmemet kérik de mivel az autót meg bontották, elvinni nem tudom. Csere auto továbbra sincs, az amúgy is csak a javítás (par óra) idejére jár, a várakozási időre nem. Végül közel 3 hónap után kaptam vissza
-
OPEL. Bár épp kisbetűvel kellene írni, hogy minél kevesebben emlékezzenek erre a … 4 éves az autó, az elmúlt kettő nyáron nélküle oldottuk meg a nyarakat, az idén vele, mert a júniusi hibát szeptemberre ígérik megjavítani.