( _Franko_ | 2024. 08. 16., p – 12:03 )

Ez neked soknak tűnik?

A "kutya nem vesz" állításhoz képest határozottan sok.

Régebben csak a VW adott el 10 milliót évenként.

Európai piacra? Mikor? Tavaly 1 milliót adott el, ezzel kb. a piac 10 százalékát viszi. Nem kevered véletlenül a teljes európai piaccal?

Ennek az 1,5 milliónak vajon hány százaléka lízingelt céges autó?

Számít az, ha gyártani kell? Ha lízingelt és céges az autó, az nem számít eladásnak, nem kell legyártani, nincs vele fejlesztés, munka?

Az, hogy a kínaiak feljöttek az európai gyártók hibája, oda telepítettek gyárakat, a kínai meg szépen ellopta a technológiát. Évekkel ezelőtt csak nevettünk mikor láttuk a Mercedesz meg BMW klónokat, mára az lett ezekből amit te is látsz.

Az EV technológiát nem lopták, az alapvetően távol-keleti, szinte az összes távol-keleti autógyár kihozta az EV autóját az európai gyárak előtt évekkel, most az európai gyártás meg fut és lohol a piac után. De piac az van.