Na, álljunk meg egy pillanatra! A 2 statisztikailag kicsi szám, de ezeket a magyar számokat pont te hoztad ide az előbb, azért azzal dolgoztam.
Igen, magyar számokat hoztam, már abból is látszik, hogy nem az EV a kockázatosabb. Aztán megemlítettem, hogy nem érdemes ilyen kevés esetből számolni, ott van a korábban linkelt US piac, ami sokkal nagyobb.
De még mindig inkább üljek 10x kigyulladó dízelben, amiből ki tudok sértetlenül mászni, mint egyszer kigyulladó elektromosban, amiben pár másodpercem van mielőtt lebénítana a füst és a hő. Vagy inkább égjen le az út szélén a kocsi, mint a garázsban a házzal együtt.
Ennyit arról, hogy a tudomány talaján állsz meg érdekelnek a számok. Vég nélkül tudod hozni az alá nem támasztott kifogásokat és kivételet, hogy ne sérüljön a világképed, amint a számok nem támasztják alá azt.
Ezért is mondom, hogy jöhetnek számok, majd amikor legközelebb autót veszek meggondolom újra.
Persze, jöhetnek a számok, csak leszarod és ignorálod, mert nem egyezik a világképeddel. Pontosan ennyit vártam tőled.