Szerintem a sztorid kamu. Részleteket pls.
Persze, minden kamu, ami nem illik bele a kis rózsaszín különbejáratú világképedbe... :D
Típus, szoktál-e váltani, vagy csak egyesben padlógázzal közlekedsz (megfőzted-e a motort te Fittipaldi :), mit mondott a márkaszerviz, volt-e méltányosság a részéről, mert mindig szakszervizben karbantartattad, gyári hibás volt-e és ha igen, mi volt a szakvélemény stb.
WV konszern, igen szoktam volt váltani, nem padlógázzal mentem, nem főztem meg, a márkaszerviz pingvinezett, hogy hát ez előfordul, méltányosságot lepattintották, márkaszervizben volt szervizelve végig, simán lehet, hogy gyári hibás volt, a tömítés lyukas volt, befolyt a víz a hengerbe, ott nem tudta összenyomni, hajtókar kissé elgörbült tőle. Van ilyen, bármelyik autóval előfordul ilyen hengerfejes hirtelen halál, az is, hogy belefutsz gyári hibába, ami sokba kerül és se a márkaszerviz, se a gyár rá se szar. Tudod, ez egy ilyen világ, nem az EV és nem a Tesla hozta be ezt a mentalitást.
Gyakran vagy ennyire hülye vagy csak ide a hup-ra tartogatod ezt az énedet?