Az nyilvánosan hirdetett, hogy 70%-nál letilt?
Általánosságban nincs olyan, hogy 70 százaléknál letilt, ezek pakkok, sorban és párhuzamosan van kötve bennük egy csomó cella és a legtöbb probléma az, hogy egy-egy modul (amiben van párhuzamosan és sorban is cella) döglik meg, mert cellazárlatos lesz vagy elveszti a kapacitásának jelentős részét. Az autó ebből annyit szokott észrevenni, hogy nem jön ki annyi amper az akkuból, amennyi kellene, mert egy-egy modul belső ellenállása jelentősen megnövekszik és/vagy elveszti a kapacitásának jelentős részét, mert a leggyengébb modul nagyon hamar lemerül és ezzel leesik a teljes pakk feszültsége.
A márkaszerviz ilyenkor pakkot cserél, a kis műhelyek viszont szét tudják szedni a pakkot, kimérik, hogy melyik modul a beteg, kicserélik a 20-50-100 modulból azt az egyet-kettőt és utána még évekig jó a kocsi.