( snq- | 2024. 07. 30., k – 08:54 )

>> Alapvetően az a gond, hogy a FILE *file paraméter nem egy FILE struktúrára mutat, hanem valamilyen gamestudio-specifikus adatterületre

mindegyik gamestudios file_open_*() függvény az msvcrt-vel teljesen megegyező FILE struktúrát ad vissza, a probléma az, hogy amikor az msvcrt-s fflush() flock()-ot hívna rá, nem találja a saját iob-jában a handlet, ezért egy crit_sec-t feltételez közvetlenül a FILE struct után (+0x20), és abba zutty belecímez

ha az acknex.dll-ben ki lenne ajánlva a _fflush()/_flush_nolock(), azt lehetne esetleg használni

probléma továbbá, hogy a lite-c megzavarodik a flush() paraméterezésénél (ha az fhandle_n "var típusú", a saját fflush() szignatúra leírójában (include/stdio.h-ban) pedig FILE* szerepel, akkor a generált kódban már a FILE*-ra mutató referenciát (FILE**) ad át), de ez kijátszható