Bementem 6:30-ra, 8-kor betoltak, 3 helyen kilyukasztottak, betették a hálót, 14:00-kor már mehettem volna (de még nem volt fuvar megfelelően magas autóval). Műtét közben felfújtak, hogy rendesen feszüljön. 3 nap múlva vezettem, 4 hét múlva repülőn ültem. Papíron 6 hét kímélést kértek, majd fokozatosan terhelést. Varratszedésem 11 nap múltán volt. 2 hétig amúgy lépni is csak óvatosan tudtam.
Nekem szerzett szakadásom volt durva erőkifejtéstől, kb kiállt a hasam bal alján egy fél teniszlabda ami lassacskán elkezdett nyúlni (tovább szakadni) lefelé a műszer irányába, szóval volt más vizsgálatom is ennyi idő alatt, még ez is belefért. Nem csak a terület nyomását kérték az első napokban fekvő helyzetben, hanem a szűk alsónadrág viselését is + alkalmanként a herék emelését ha fekszek, mert az első pár napban igen kellemetlen érzést ígértek ezek nélkül.. ami be is jött, de túl sokat nem tesztelgettem :)
A pontos adatokat majd előkeresem a papírjaimról, szerintem vasárnap. A háló típusa is megvan: rá van ragasztva a vonalkód a zárójelentés aljára a felsorolt cuccoknál, a csomagolásról leszedve.
Ui a linkeket majd megnézem, érdekes. Én nem vagyok szakértő, a fentieket tudom elmondani olvasnivaló nélkül, folyt köv ~vasárnap.