Megjegyzem, hogy ez a projekt zöldmezős. Igen, legacy módon építették fel a rendszert. Igen, ezt átfaragni + átpréselni a vezetőségen hónapok munkája lenne (szegények nem igazán értenek a modern IT-hoz) - közben szorít a határidő is.
Idézném magam szó szerint: Maximum azt tudom elfogadni, hogy nulla hozzáértés és nulla affinitás van erre az üzemeltetésen...
Mit mondjak egy olyan üzemeltetésről, ahol az utóbbi 10 évben nem volt arra se igény, se érdeklődés, hogy egy CMDB/CMT eszközt elkezdjenek bevezetni? Ők lennének a szakma csúcsa, ahogy többen is előadják itt, büszkén, hogy bizony a CMDB/CMT az faszság?
Szóval a te CMDB/CMT megoldásod az általam említett hibán nem segít, mert nincs információforrás.
Hogyne segítene, ha lenne, nem lenne ilyen jellegű hiba. 10-15 év volt bevezetni. 10-15 év rengeteg idő az IT területén.