( wpeople | 2024. 05. 28., k – 18:11 )

ahogy nézzük:
a) oldalról a Telekom előfizetője morog, h x y z oldal rossz. jön a Telekom válasza: nahát, minden jelzett oldal a CF-nél van, a hiba nála lesz. minden más jó, ugye? naugye! 
Majd a tartalom szolgáltató (aki kap pénzt) megoldja a problémát...

b) oldalról a Telekom jelzi a tartalom szolgáltatójának, hogy "hello, dugulás lesz, bővíts" / "hello, elérted az ingerküszöböt, jó volna, ha összekötnénk direkt - nekem ez a pont lesz a jó, ugye neked is, és fizeted az interconnect díját? :-)"

mivel a Telekom elég nagy, és szinte végtelen a "külföldje" így neki sokkal kevésbé fáj, mint a másik félnek. Azon viszont nem csodálkoznék, hogy az egyszeri összekapcsolódás "adminisztrációs díja" az egész számú többszöröse lenne a műszaki költségeknek...