( dorsy | 2024. 03. 16., szo – 12:31 )

nyitsz egy TCP streamet és random teszed bele a két oldalán adatot, akkor az tapasztalat szerint nem fog leszakadni órákig vagy napokig se. > kevered a tcp keepalive-ot/conntrack-et a packet loss miatti kesessel/kiesessel. pont azert hasznalunk TCP-t, mert nem bizunk meg a koztes haloban es minden bitet helyesen meg akarunk tartani, de realtime audiostram eseten ez hibas koncepcio, mert szakadni/pattogni fog es joval nagyobbat, mint udp-n tenne (ha egyaltalan es a streamben kuldott ECC nem oldja ezt meg) 1-2 csomag elvesztesekor.
a tcp inkabb valo mp3 atmasolasara, meg on-demand streamre, mert ott "vegtelen" tudsz bufferelni, csak el kell kerned a file/kontent kovetkezo X kbyte/mbyte-jat elore. Audiostreamnel ilyet nem tudsz, az akkor "keletkezik", amikor, elore nem tudod megjosolni mi fog kijonni a pulseaudio sinkeden. :)