( Tassadar | 2024. 01. 08., h – 10:56 )

Oké, de ez a te véleményed, az adott cégek meg úgy értékelik, hogy a sales és a support kiszervezhető, nem core kompetencia.

Az ő üzleti döntésük, ami mögött jelentős részben a vállalat bevételeinek biztonságos kezekbe helyezése áll - ezt állítom.

Az, amit nem lehet kiszervezni, mert azzal megszűnne a cég és a kiszervezett cégben élne tovább.

Ameddig te fogyasztóként bizalmat szavazol a Microsoftnak, mert képes elhitetni veled hogy outsourcingolva is képes számodra megfelelő szolgáltatást nyújtani
- addig nem fog megszünni, függetlenül attól hogy már csak Satya belsős alkalmazott a cégnél.

Persze-persze, ég és föld... ugyanúgy felhő, ugyanúgy kiszervezett kompetencia, csak a fizikai dolgok felhő-jellegét már évtizedek, sőt évszázadok alatt megszoktuk, hogy vannak cégek, amelyek terméket gyártanak és/vagy szolgáltatást nyújtanak, horribile dictu, beszállítók.

Nem hiszem el hogy képtelen megérteni azt hogy létrehozni egy szolgáltatóközpontot Bengaluruban, hatványozottan egyszerűbb mint millió márkaszervízt a világ legtöbb országában.